Pirelli 1900 na testu: Morska zvijer



2 min
00:01:01
00:01:01

Uvidom u najveći Pirellijev model otkrili smo prvoklasnu komfornu jahtu, koju prije svega karakterizira inteligentno riješena lakoća upravljanja

Kada smo prošle godine za vrijeme sajma u Cannesu imali priliku testirati najveći model Pirelli gumenjaka od devetnaest metara, mislili smo kako ćemo se ugodno provozati na još jednoj morskoj igrački. Međutim, upoznali smo pravu jahtu čiji izgled ‘gumene zvijeri’ ispod površine ovog plovila skriva puno pameti i vještine proizvođača. Jahta je izvedena tako da ima velike otvorene prostore, odlične performanse, više nego pristojan komfor unutrašnjosti i vrlo jednostavno upravljanje za vlasnika. Imali smo sreću što je na brodu bio skiper koji radi za tvornicu i koji je testirano plovilo i doveo u Cannes. Prvo nam je objasnio već namještene postavke nazvane ‘easy trimming’, kojim su kormilaru na raspolaganju postavke Cruise, Sport ili Rough Sea. Tako, kao u boljem automobilu, birate ‘režim’ vožnje, za što su, u prvom redu, zaslužni površinski propeleri Top System T65, koji se automatski prilagođavaju vašim željama.

Pirelli 1900
Uz impresivnu plovidbu, unutrašnjost najvećeg Pirellijeva modela pruža udoban smještaj u dvjema kabinama

Plovilo ima deklariranu brzinu od 45 čvorova, mi smo na testu postigli 44 čvora uz deset ljudi na brodu, a skiper ističe kako je najugodnija vožnja pri 27 čvorova, koju novi Pirelli lako održava i po valovitom moru. S obzirom na to da su ‘ispod haube’ dva MAN motora od 800 konjskih snaga, ‘kroćenje zvijeri’ izvedeno je besprijekorno, u što smo se i sami uvjerili testirajući različite režime plovidbe u zaljevu ispred Cannesa. Najviše nam se svidjelo okretanje kormila namješteno kao u automobilu, koje se vraća u centralnu poziciju, što ne smatramo ključnim, već zaista zgodnim tehničkim rješenjem. Prilikom uplovljavanja hidraulički pramčani potisnik, koji radi u sinkronizaciji s propelerima sveo je manevriranje na jednostavnu igru jer je spojen na joystick i automatski ‘trim adjust’. Ispod palube ima dovoljno prostora za dvije kabine, salon s blagovaonicom (u kojoj može biti izveden i dodatni krevet) i kuhinju. Vlasnička kabina je na pramcu, a gostinska na krmi, kao i kupaonica i tehnička prostorija koje mogu biti zamijenjene kabinom za posadu. Čuveni zaštitni znak Pirelli gumenjaka, šaru automobilske gume, naći ćete i na boku ove jahte – uzorak Cinturato Blue Wet koji Pirelli koristi na gumama za vrhunske trkaće automobile.

Tehnički podaci

Duljina: 18,5 m
Širina: 5 m
Istisinina: 16,5 t
Motori: 2 x MAN i6 (2 x 800 KS HP)
Najveća brzina: 45 čv.
Brzina krstarenja: 30 čv.
Spremnik za gorivo: 2.000 l
Spremnik za vodu: 600 l
Graditelj: Tecnorib
Dizajn eksterijera: Mannerfelt Design Team
Dizajn interijera: Architettura
Zastupnik: Navis Marine

Fotografije Pirelli

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above