Pink Wing

by Yachts Croatia

Ekskluzivni event ‘širi krila

U lipnju će se prvi put održati Pink Wing, jedinstveni promotivni i automobilistički događaj u Hrvatskoj. Osmislio ga je tim od šest prijatelja koji su svoju strast i entuzijazam prenijeli u nešto što može prerasti u jedan od najboljih evenata u regiji uopće

Kada govorimo o Hrvatskoj, stanovnici Lijepe naše rijetko govore o svojoj domovini u superlativima, rijetko redaju postignuća Hrvata kroz povijest, a naše prirodne ljepote, UNESCO-ovi povijesni zaštićeni spomenici, velikani iz prošlosti, umjetnici, pisci, vizionari i najbolji sportaši – sve je to nama ‘normalno’. Nešto s čim smo rasli, izgrađivali se te doživljavali sve te činjenice oko nas kao normalnu pojavu koja se najvjerojatnije događa i drugim narodima i državama. Ali mnogobrojni turisti koji hrle u Lijepu našu itekako znaju, bilježe, posjećuju i pričaju o svim ljepotama koje ova mala mediteranska zemlja nudi. Sunce, more, obala, otoci, planine, izvorske vode, pašnjaci, gastronomija, spomenici kulture… Zbog toga postoji i naš časopis. Upoznajući ekipu Pink Wing, partnere koji o svojoj državi i stanovnicima govore sve najbolje i u superlativima, otkrili smo zajedničku strast za pokazivanjem ljepota Hrvatske, uz neizostavni miris oktana i hedonizam na visokoj razini. Skupina je to prijatelja koja je zamislila, a ove godine će i ostvariti, jedinstvenu promotivnu vožnju po Hrvatskoj koja će predstaviti naše ljepote kroz prizmu premium automobila, fascinantnih krajolika i vrhunske zabave. Od 17. do 19. lipnja održat će se vožnja na relaciji Zagreb – Šibenik, uz brojne popratne sadržaje i bogat program događanja, o čemu ćete detaljnije čitati u našim budućim izdanjima. Kako je došlo do projekta, kroz redanje postignuća i poslovnih uspjeha svojih partnera i svojih osobnih, pojašnjavao mi je detalje projekta Robert Bajs, zadužen za cjelokupnu komunikaciju oko samog projekta i eventa, te vođenje partnera i sudionika. Vlasnik renomirane tvrtke za uređenje interijera IO DECOR, bivši menadžer svjetski renomiranih luksuznih brendova (poput Applea i Bang & Olufsena) i strastveni ljubitelj luksuznih i sportskih automobila vratio me pet godina unatrag, na sam početak i idejno razrađivanje projekta Pink Wing kako bismo shvatili o čemu se zapravo radi: ‘Za nas, grupu prijatelja i entuzijasta, rodna Hrvatska uvijek je bila na prvom mjestu te fascinantna u svakom pogledu. Prijatelji smo skoro od djetinjstva i za nas šestero idejnih začetnika Pink Winga može se reći da smo toliko različiti, a toliko slični. Šest različitih karaktera, šest različitih osobina, šest različitih vještina i znanja, šest različitih poslovnih branši, šest različitih načina života, ali šest pari opreznih očiju koji vrebaju svaku manu ili nepravilnost. Sinergija koja vlada među nama partnerima daje neopisivu snagu ovom projektu. Svojim predznanjem pokrili smo sva područja, od automobilizma, ugostiteljstva i hotelijerstva, zabave, menadžmenta, rukovođenja, premium brendova pa sve do ozbiljnog lifestylea koji živimo. Jednostavni smo u duši, ali ratoborni i predani poslu, to je najkraća crta kojom se može opisati neobične partnere Marka, Marija, Tonija, Kikija, Zenu i Roberta.

Pink Wing

Pink Wing je događaj koji bi mogao postati jedinstven u regiji

Želja za poboljšavanjem i stvaranjem nečeg novog u nama je prisutna cijelo vrijeme. Iz te iste želje i vizije stvarali smo koncept našeg projekta koji danas seže već u daleku 2011. godinu.’ Zanimalo nas je kako im je palo na pamet organizirati automobilsku vožnju kroz Hrvatsku. ‘Tražili smo način kako uz našu strast i ljubav prema luksuzu, sportskim automobilima i lifestyleu oplemeniti i pružiti nešto jedinstveno našim klijentima i prijateljima s kojima surađujemo dugi niz godina kroz naše osnovne poslove. Željeli smo pokazati kako, usprkos velikom angažmanu oko osnovnih egzistencijalnih poslova, možemo i želimo potrošiti naše slobodno vrijeme radeći i stvarajući nešto novo. Ozbiljno smo zacrtali viziju s dugoročnim poslovnim planom projekta te širenja poslovne mreže kroz nekoliko godina. Posao koji je pred nama nije lagan te cijelo vrijeme trpi naš obiteljski i socijalni život. Ali usprkos tome i preprekama na koje nailazimo, nismo odustali od našeg projekta jer ga radimo iz ljubavi. Koristeći znanje i vještine koje smo stekli, angažirajući sva poznanstva te trošeći naša financijska sredstva, dokazujemo kako vjerujemo u uspješnu realizaciju projekta. Također, želja koju imamo da oplemenimo i pružimo nove mogućnosti u turizmu Hrvatske je neprocjenjiva te će naš projekt iznjedriti pozitivan odjek te doprijeti do ljudi koji nisu do sada bili zainteresirani za dolazak u Lijepu našu. Nekoliko sudionika koji će participirati i sudjelovati u eventu Pink Wing su baš takvi. Cijeli projekt zato i brendiramo kao izvorno hrvatski te dajemo naglasak na našu prekrasnu obalu i unutrašnjost Hrvatske unutar regije i šire. Analizirajući i prateći slične projekte i evente u regiji ili svijetu, proučavali smo prednosti i mane svih aspekata te valorizirali iste sa svih strana. Zaključak je bio kako je svaka sličnost našeg projekta s drugima samo u jednom, a to je sportski automobil kao sredstvo kojim se pristupa u jedinstveni gastronomsko-turistički lifestyle vikend. Sve ostale dodirne točke s našim eventom i projektom ne postoje’, pojašnjava Robert Bajs. Projekt i istoimeni event Pink Wing svoju jedinstvenost i snagu ima u stotinjak automobilskih entuzijasta te više od dvjestotinjak članova popratnog osoblja koji će se s organizatorima brinuti za sudionike ove jedinstvene karavane luksuznih vozila. Te brojke vrijede za event u ovoj 2016. godini, dok za 2017. predviđaju minimalno dvostruko više sudionika te orijentaciju na regiju i zapadnu Europu. Okupit će visoko pozicionirane poslovne ljude, vlasnike kompanija i menadžere koji posjeduju skupocjeni sportski automobil, te im kroz druženje i uživanje u svim pogodnostima ovog eventa pružiti nezaboravni turističko-gastronomski vikend-doživljaj. To svrstava ovaj projekt u savršen spoj poslovnog druženja kroz zabavu i odmor. Kao ključna osoba i voditelj projekta pozicionirao se Marko Fratrić, zbog dugogodišnjeg poslovnog iskustva u automobilskoj industriji. Poslovno se izgrađivao uz marke poput Porschea i Audija, te je jasno mogao odrediti povoljne i nepovoljne aspekte samog događanja sa strane voznog dijela. Bajs dalje kaže: ‘Željeli smo otkloniti svaku mogućnost negativnog efekta na sudionike, kao i na ljude koji će pratiti event. Smatrali smo kako u Hrvatskoj ne postoji marketinška agencija koja radi isključivo i samo s premium segmentom, te da ne mogu prepoznati sve želje i zahtjeve, kao i izazove postavljene pred sam projekt ili klijenta. Zbog tih činjenica bili smo prisiljeni napraviti čak i brendiranje samog projekta našim snagama i znanjem. Ime, logo, slogan, vizija i strategija naš je zajednički angažman, trud i rad te je kao takav prepoznat od strane naših klijenata i prihvaćen s oduševljenjem. Najvažniji alat, kojeg smo bili svjesni, vizualna je komunikacija prema sudionicima i strateškim partnerima te smo radi toga napravili dva visokobudžetna kratkometražna filma koji će najbolje predočiti priču koju želimo ispričati. Kraći film napravljen je iz 20 sati sirovog materijala – uspjeli smo pripremiti film u trajanju od 1,5 minute koji osobama koje nisu upoznate s projektom ništa previše ne govori. Vremenski duži trailer sniman je na nekoliko lokacija u Hrvatskoj, od Zagreba do Šibenika, te je u trajanju od sedam minuta pripremljen kao blockbuster. Na taj film smo jako ponosni te je on naša stvarna priča koju smo kroz isti željeli ispričati. Jedini koji su mogli prihvatiti naš izazov, želje i zahtjeve te su imali dovoljno opreme kojom bi se sve to zabilježilo, bili su ekipa iz tvrtke Sound And Vision. Naoružani s nekoliko bespilotnih letjelica, preko nekoliko desetaka kamera instaliranih na vozila, snimateljske i fotografske ekipe, posebno pripremljenim vozilima za snimanje iz različitih kuteva, specijalnim vozilom dopremljenim iz inozemstva pod nazivom Russian Arm Car… neke su od stvari koje su upotpunile našu listu zahtjeva kojima smo uspješno pripremili cjelokupni videomaterijal. Onu pravu snagu koju smo imali bila je u našim klijentima koji su nam ujedno i prijatelji te sudionici, a koji su svojim sudjelovanjem u filmu omogućili priču učiniti u potpunosti stvarnom. Ni u jednom trenutku nisu pomislili kako bi pojavljivanjem u našem filmu mogli imati negativnu konotaciju spram svojih poslova. Naprotiv, finalni uradak izmamio im je osmijeh na lice i učinio ih ponosne na dio Pink Wing tima.’

Pink Wing

Vremenski trailer sniman je na nekoliko lokacija u Hrvatskoj, od Zagreba do Šibenika

Rijetki ljudi koji su pogledali što je iznjedrio trud i rad te kakvi su filmovi snimljeni, imali su jednaku reakciju. Ljudi su bili pozitivno šokirani, oduševljeni, te su komentirali kako su se naježili tijekom same projekcije filma. U tu grupu pripada i naš časopis. U Pink Wingu ništa nije prepušteno slučaju. Okupljajući mlade ljude za organizaciju i logistiku eventa, pola godine unaprijed počeli su s organizacijom intervjua za različite poslove. Također, održali su nekoliko uspješnih strukovnih predavanja na katedri marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu kako bi studentima omogućili da prate živući projekt koji se stvara te koji će se realizirati u njihovoj bližoj budućnosti, u istoj akademskoj godini. Prvi i pravi iskorak projekta održan je daleko od očiju javnosti, na korporativnim zatvorenim prezentacijama i projekcijama u specijaliziranim kinodvoranama, prilikom kojih su prikupili strateški važne partnere uključene u stvaranje i izvršenje projekta. Osamdesetak korporativnih menadžera i direktora s oduševljenjem je pratilo prezentaciju, projekcije i izlaganja projekta Pink Wing te se većina uključila prepoznavši snagu projekta. S glavnim partnerima koji će imati ekskluzivu unutar projekta, prezentacije su odrađene individualno, pripremajući zajednički što kvalitetniju promociju i participaciju na obostranu korist sa što boljim popratnim učinkom. Omogućili su da svatko individualno predloži na koji način bi se promocija njihova brenda što bolje uklopila u sam event. U ovom trenutku projekt Pink Wing živi, te je cjelokupni sportsko-avanturistički doživljaj koji ima naglasak na gastro-turistički spektakl u punom jeku priprema. Iako svi detalji još nisu poznati, osnovne informacije o projektu možete saznati na www.pink-wing.com.

Audi A4
Pagani Huayra