Butik Mamić 1970 prepoznata je shopping destinacija za ljubitelje luksuza i bezvremenskog stila
Ljubav i fascinacija prema satovima, koja traje od malih nogu, pretvorili su se u životni put majstora urara Pere Mamića. Na čelu tvrtke Mamić 1970 već više od pola stoljeća njeguje dragocjene satove koji su povjereni u njegove stručne ruke. Gospodin Mamić je svoje znanje i vještine dokazao na probi u sjedištu tvrtke Rolex u Ženevi te 1978. postao prvim službenim Rolexovim serviserom u Hrvatskoj, što ga je činilo jednim od dvojice u tadašnjoj državi.
Urarska tradicija u obitelji Mamić prenosi se na nove generacije i nastavlja kroz redovitu edukaciju urara te pohađanje treninga i specijalizacija u sklopu Rolex programa. Kontinuirano ulaganje u stručni tim i više od pola stoljeća uspješnog rada u urarskoj industriji učinili su Mamić 1970 sinonimom stručnosti, kvalitete, preciznosti i pouzdanosti. Također, službeni Rolex servisni centar tvrtke Mamić 1970 opremljen je najsuvremenijom opremom i statusom je ravnopravan Rolexovu servisnom centru u Ženevi.
Servisna procedura Rolex satova
S mnogo godina između servisa, vaš sat zaslužuje iznimnu pažnju kako bi vas pratio kroz život. Preporučeno je servisirati Rolex sat svakih pet do deset godina, ovisno o modelu i svakodnevnom nošenju, kako biste osigurali njegovu neprekidnu točnost i vodootpornost.

Prije samog procesa servisiranja, stručni urari u servisnom centru tvrtke Mamić 1970 provode temeljitu dijagnostičku analizu vašeg sata, nakon čega slijedi početak servisa. Nakon kompletnog rastavljanja sata slijedi ultrazvučno čišćenje svih dijelova posebnim otopinama te se svaka pojedinačna komponenta pažljivo ispituje. One koje više ne zadovoljavaju funkcionalne i estetske specifikacije tvrtke Rolex zamjenjuju se originalnim Rolex dijelovima.
Službeni Rolex servisni centar možete posjetiti u centru grada Zagreba, u butiku Mamić 1970, na adresi Ulica Frane Petrića 7
Mehanizam se pažljivo podmazuje najsuvremenijom formulom lubrikanata, koja smanjuje trenje i sprečava habanje, a zatim se i elektronički testira kako bi se zajamčila njegova točnost vremena. Velika pažnja posvećuje se i servisiranju kućišta i narukvice, koji se precizno poliraju kako bi im se vratio njihov izvorni sjaj.
Kućište se pažljivo sklapa, zamjenjuju se brtve i sat prolazi niz strogih tehničkih ispitivanja kako bi se osigurala njegova vodootpornost, rezerva snage i preciznost. Naposljetku, nakon izvršenog servisiranja svaki Rolex sat popraćen je međunarodnim dvogodišnjim servisnim jamstvom, koje pokriva zamjenske dijelove i rad urara.
Ekskluzivni butik Mamić 1970 u samom centru Zagreba
Mamić 1970 donio je istinski luksuz i prestiž u srce preuređene shopping destinacije koja je ponovno otvorila svoja vrata u centru Zagreba. Samo preuređenje popraćeno je predstavljanjem triju ekskluzivnih zastupništava svjetski poznatih draguljarskih kuća, Chaumet, Damiani i Messika, hrvatskom tržištu.
Upravo ovaj korak potvrda je pozicije tržišnog lidera u industriji luksuznih proizvoda na ovim prostorima. Prilikom kreiranja ovog velikog projekta cilj je bio stvoriti intimnu i ugodnu atmosferu kojom se kupac uvodi u brendove i duh koji oni donose te prenošenje uzbudljivih emocija koje luksuzni svijet budi.

Uz određene smjernice brendova, sam koncept dizajna prostora butika, kao i detalje uređenja, osmislio je Studio za dizajn interijera Franić Šekoranja. Pri samom ulasku pažnju će uhvatiti u potpunosti redizajniran dio butika posvećen brendu Tudor, švicarskom proizvođaču satova. Osim u prepoznatljivim bojama, crnoj, crvenoj i bijeloj, vizualni identitet brenda predstavljen je i u liniji materijala.
Posjetitelji će prepoznati satiniranu završnu obradu, brušene crne, prozirne crvene i strukturirane bijele površine, koje su usklađene s jednako elegantnim satovima. Ovaj prostor krasi pult za prezentaciju satova koji odiše duhom slogana ‘Born To Dare’.
Poznati prostor posvećen brendu švicarskih satova Rolex obogaćen je dodatnom prostorijom, VIP lounge sobom namijenjenom primanju ekskluzivnih klijenata, kako bi se pružila potpuna privatnost. Stil sobe nalik je kućnoj knjižnici koju krase posebno izrađene police za knjige, udobno kožno sjedište i mramorni stolići sa zlatnim detaljima.
Ono što valja spomenuti jest kako butik Mamić 1970 među prvima u svijetu svome prostoru pridružuje najnoviji dizajn VIP sobe koji se do sada mogao vidjeti samo na rijetkim svjetskim lokacijama, poput sjedišta tvrtke Rolex u Ženevi i butika Rolex u Dubaiju.

Tako je sam interijer obogaćen plemenitim materijalima, koji uključuju polirani mramor, prirodnu kožu i posebne vrste drva oraha. Jedan od impozantnih i jedinstvenih dijelova interijera je i dizajn recepcije servisa, koji koristi smaragdno staklo osmišljeno i urezano u uzorku valova, odjekujući dizajnom panela unutar butika izrađenih od najfinijih vrsta drva.
Pri silasku u prostore koji su posvećeni draguljarskim kućama Chaumet, Damiani i Messika, događa se atrakcija staklenog zida tvrtke Venini, sastavljenog od 680 ručno rađenih tuba od murano stakla, koji je zapravo predimenzioniran luster reflektiran na zrcalnoj podlozi s više strana.
Ova jedinstvena kreacija uvodi vas u prostor koji svojom toplinom boja, materijala i rasvjete stvara posebnu ugodu salona u stilu art decoa. Donji dio dućana atraktivan je i raskošan salon bogat teksturama i slojevitošću materijala. Ovaj novonastali prostor obogaćen je kombinacijama mramora, kamena, plemenitog drva te baršunastim i kožnim tkaninama, dok se dodatna dimenzija postigla reflektirajućim materijalima, poput metala, stakla i ogledala.
Cijenjena talijanska tvrtka Barth, specijalizirana za opremanje luksuznih destinacija, realizirala je projekt namještaja prostora za prezentaciju nakita koji je naglašen luksuznim mramorom Calcata Viola, čije će vene očarati oči posjetitelja. Talijanski stil također je vidljiv i u foteljama i sofama, koje su proizvod tvrtke B&B Italia, s materijalima prilagođenim stilu butika i tvrtke.

Već više od pola stoljeća Mamić 1970 prepoznata je shopping destinacija za ljubitelje luksuza i bezvremenskog stila. Nositelj je ekskluzivnosti i izvrsnosti u cijeloj regiji pružajući nezaboravno iskustvo svojim klijentima i promovirajući urarski zanat i stručnost. Kao dugotrajni obiteljski posao, tvrtka Mamić 1970 iz male urarske radionice razvila se u jedno od najcjenjenijih imena u industriji luksuznih proizvoda s misijom stvaranja jedinstvenih trenutaka koji traju vječno.
Fotografije Marko Mihaljević & Mamić 1970